Nasza polityka zwrotów i zwrotów trwa 30 dni. Jeśli od zakupu minęło więcej niż 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Zamówienia personalizowane nie podlegają zwrotowi.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:
Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn nie związanych z naszym błędem.
Każdy przedmiot, który zostanie zwrócony po upływie 30 dni od dostawy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, to pieniądze za ten zwrot zostaną przesłane zgodnie do oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.

Spóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu, najpierw ponownie sprawdź swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany może minąć trochę czasu.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często czas przetwarzania zwrotu przez bank trwa kilka dni. Jeśli po wykonaniu tych czynności nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@plazmiarnia.pl

Przedmioty z wyprzedaży

Zwrotowi kosztów podlegają tylko przedmioty o normalnej cenie. Przedmioty z wyprzedaży lub w promocji nie podlegają zwrotowi.

Wymiany

Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres sklep@plazmiarnia.pl i wyślij przedmiot na podany w mailu zwrotnym adres.

Dostawa i zwroty


Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: 70-028 Szczecin Ul. Klemensiewicza 16/8.
Będziesz odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu.

W zależności od miejsca zamieszkania, czas potrzebny na dotarcie do Ciebie wymienianego produktu może być różny. Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Bez tego, nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości, to zapraszamy do kontaktu.