Szczegóły wysyłki
Nasze wyroby dostarczamy na terenie większości krajów na świecie . Produkty dostępne w naszym magazynie wysyłamy w ciągu 3 dni, natomiast towary na zamówienie dostarczamy z dłuższym terminem realizacji ( informacja o czasie realizacji przy każdym produkcie)
Dostawa do Paczkomatu Inpost
przedpłata: 14zł
Dostawa obejmuje dostarczenie Towaru do wybranego podczas składania Zamówienia Paczkomatu InPost.
Zamówiony Towar przekazywany jest do firmy InPost przeważnie (w zależności od wielkości zamówienia) do 5 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaconych środków na naszym koncie.
Odbiór Towaru będzie możliwy po otrzymaniu od firmy InPost wiadomości e-mail oraz SMS z kodem odbioru przesyłki. Przesyłkę będzie można odebrać w ciągu 2 dni. Po 2 dniach otrzymasz przypomnienie SMS oraz e-mail z prośbą o odbiór paczki.
W przypadku uszkodzenia paczki lub taśmy zabezpieczającej, nie musisz jej odbierać. Przesyłkę możesz ponownie włożyć do jednej ze skrytek Paczkomatu, a następnie postępuj zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
Paczka nieodebrana w ciągu 48h wraca do nas. W takim przypadku ponosimy dodatkowy koszt za zwrot przesyłki. Istnieje możliwość ponownego nadania zamówionych produktów, jednak będzie wiązało się to z dodatkową opłatą za ponowną wysyłkę towaru.
Jeżeli zdarzy się że paczka nie zostanie odebrana w terminie, to należy skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie.
DPD Pickup – wygodny i łatwy odbiór w punktach
Przedpłata 13 zł
DPD Pickup to sieć prawie 9000 punktów odbioru przesyłek w całej Polsce. Punkty powstają w dogodnych dla Odbiorców lokalizacjach. W skład sieci wchodzą:
punkty partnerskie,
oddziały miejskie
automaty paczkowe
sieci sklepów takie, jak Castorama, Auchan, Leroy Merlin, Dino i OBI.
wybrane lokalizacje sieci ABC, Euro Sklep, Groszek, Lewiatan oraz Delikatesy Centrum.
We wszystkich tych placówkach można z łatwością odebrać przesyłkę.
Dostawa do domu kurierem.
przedpłata 15zł
pobranie 24zł
Zamówienia dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Inpost. Firmy te wykorzystują zaawansowany system informatyczny umożliwiający monitorowanie przesyłek, wybór lokalnego punktu odbioru przesyłki, przekierowanie adresu doręczenia itp.
Paczki nadawane są we wszystkie dni robocze.
Dostawa obejmuje dostarczenie Towaru pod adres wskazany w Zamówieniu i nastąpi następnego dnia roboczego po przekazaniu przesyłki kurierowi.
W dniu przekazania przesyłki kurierowi, dostaniesz od nas e-mail z potwierdzeniem wydania przesyłki kurierowi wraz z numerem nadania. W wiadomości będzie również link do strony internetowej, gdzie możliwe będzie sprawdzenie stanu realizacji Zamówienia.
Na etapie składania zamówienia prezentowane są opłaty za wybrane usługi transportu.
Przesyłka gratis! Przy zamówieniu powyżej 400 złotych na terenie Polski.
Zamówienia powyżej kwoty 400 złotych są realizowane bezpłatnie. Przesyłka gratis ma charakter promocyjny i może zostać zakończona w dowolnym momencie bez podania przyczyny. Bezpłatne doręczenie zamówienia obejmuje również produkty w promocji o ile regulamin nie stanowi inaczej. Zwroty, wymiana oraz zamówienia zagraniczne, nie są objęte przesyłką gratisową.
Potwierdzenie odbioru ma charakter pisemny i od tego momentu Nabywca nabiera prawa własności do zakupionego towaru oraz ryzyka związanego z jego posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności jego utraty bądź uszkodzenia. Podczas odbioru przesyłki, Nabywca zobowiązany jest do sprawdzenia czy nie powstały uszkodzenia podczas transportu. Jeżeli opakowanie paczki jest uszkodzone lub naruszone prosimy nie odbierać zamówienia. Podstawą ewentualnej reklamacji jest przygotowanie „Protokołu szkody” przez kuriera DPD
Odbiór osobisty w siedzibie firmy (pracowni)
Podczas składania zamówienia można wybrać bezpłatny odbiór w siedzibie naszej firmy w Szczecinie, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 12:30 – 18:00. O przygotowaniu zamówienia i możliwości jego odbioru poinformujemy Cię mailem lub smsem.
Adres do odbioru osobistego po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym.
Wysyłka zagraniczna
Wysyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Paczki wysyłane są listem poleconym, priorytetowym.
Koszt jest zależny od wagi i wynosi standardowo od 24zł.
Przy finalizacji zamówienia, system podliczy wagę produktów w koszyku i obliczy koszt wysyłki.
Płatności
Za zamówione w naszym sklepie produkty można zapłacić:
- BLIKIEM
- Poprzez bramkę szybkich płatności Tpay (również w walucie EUR)
- Za pośrednictwem serwisu PayPal (płatność kartą w przypadku braku konta paypal)
- Przelewem na konto bankowe (dodatkowo doliczyć trzeba czas księgowania przelewu przez bank)
- Gotówką przy odbiorze (za pobraniem), tylko wysyłka kurierem.
- Szybkie płatności Stripe
Wysyłka zagraniczna i płatności w walucie EUR
Wysyłamy na cały świat. Jeżeli Twojego kraju nie ma na liście podczas finalizacji zamówienia, to skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Jak dokonać płatności z zagranicy w innej walucie np. EUR ?
Można skorzystać z płatności Stripe, kartami kredytowymi, lub za pomocą PayPal.
Dostępna jest również opcja płatności w walucie EUR poprzez bramkę płatności Tpay – należy wybrać kanał SEPA (Europayments) – wówczas zostaną wyświetlone dane do przelewu międzynarodowego w walucie EUR (numer rachunku, BIC/SWIFT, kwota, dane odbiorcy). W takiej sytuacji należy zalogować się do swojejgo banku, oraz wpisać dane do przelewu jakie wyświetliły sie Pańswu w Panelu Transakcyjnym. Czas księgowania takiego przelewu może się wydłużyć do 7 dni roboczych!
Zwroty
Zwrot zakupionego towaru możliwy jest na paczkomat nr SZC133M lub kurierem, czy pocztą polską na adres udostępniony po wcześniejszym kontakcie mailowym, lub telefonicznym.